Feeds RSS

Wednesday, August 12, 2009

GI Joe: Rise Of Cobra






Arini 12 Ogos 2009, aku n da geng g lyn la cite ni.org kate bes.kalah transformers.tp aku selaku peminat setia transformers ingin menyangkal dakwaan tu.sebagai akibatnya melayang la rm9 semata2 nak buktikan transformers lagi bes.kitorang g tgk kat MBO Cineplex kat Giant (budak2 u selatan tau la tempat ni katne) kul 10:45 pm.abes je ngaja terus aku n da geng pecut ke situ.sampai2 da stat.adehla......terlepas plak intro.hampir 1jam 59minit mensejuk bekukan badan dalam panggung cam kutub tu,aku bule bagi 3 bintang je dari 5 bintang.sebab xnampak real.dipenuhi dengan dunia 3D.tapi plot cite tersusun,senang paham walaupun aku masuk lewat.

Secara overall, cite ni pasal unit tentera khas dikenali G.I Jooe yg dibangunkan oleh organisasi Cobra. Dalam cite ni yg paling syok dapat tgk Eiffel Tower tumbang pas terkena bahan biokimia adegan tembak menembak di dalam laut.tp dihujung cite aku leh wat kesimpulan la kan yg cite akan ade sekuel...

0 comments:

Post a Comment