Feeds RSS

Sunday, August 9, 2009

Aku Terkena



Malam tadi (9 Ogos 2009) aku,arip,daus,abe,medan,pocet,sarawak man,labu g dinner penutupan SUKAM (Sukan Antara Kolej Mahasiswa) kat hotel Goodhope,Skudai.g semate2 nak mkn je.yg lain tu ade la.xle la cite.laki je tau....ahaks!makanan toksah cakap la,sket lagi perut nak pecah.kalau sumbat lagi xsempat la kot aku duk tulis blog ni....yg paling best ramalan aku pasal no cabutan abe n medan nek.tapi no aku xnek plak.ntah pape...abes je majlis kitorang tunggu van kolej kat lobi hotel.sementara tunggu tu,budak2 yg wat show turun la jugak...ha....ni yg klimaks.Dr Shamsudin (pengetua kolej kitorang) le plak wat lawak.die panggil budak2 tu bergambar ngan aku....adehla....nape aku.....dorang nak xnak layankan jugak.xkan nak tolak kot da pengetua mintak.membe2 aku pakat lari,wat olok2 jawab tepon.ayam korang!!!!arggggghhhhhh.......nape aku......!!!!!

0 comments:

Post a Comment