Feeds RSS

Thursday, March 19, 2009

hahahahahaharun.....


Laaaa.......

Rupanya sonok men blog ni....

aku bukan nak amek tau sgt benda2 alah ni....

Ni pun tpengaruh ngan budak2 kelas aku...

Dalam kelas punya la senyap tp biler dalam blog macam2 dorang duk mbebel....

pompuan lak tu.....

Tu xkisAH LA....tp yang bengangnya dorang pompuan tp expert bab2 ni...

aku xmau ketinggalan...

NAK JUGAK.......

tp satu jela.....nak update pinjam laptop membe...

PC sendiri xde internet....4 thn duk blaja kat UniTekMa ni xpenah aku dapat internet dalam bilik...membe aku ni xpe la.....da keje....cikgu....de duit lebey wat bli broadband.....aku yg masih student ni menumpang jela...



harap korang enjoy la....

Aku letak pe yg menarik bg aku jer....kalo korang suke lagi bagus...

AdiOOoooossssssSSS.....

0 comments:

Post a Comment